Menu
Close

woensdag 21 april 2021 | Systemec Updates

Het nieuwe Systemec Service platform

Internet innovatie sinds 1997

Met onze groei als organisatie hebben we ook een volgende stap gezet in ons service platform. Dit nieuwe platform, van Connectwise en uiteraard gehost binnen onze eigen datacenters, zal onze helpdesk betere tools geven om onze relaties nog beter van dienst te kunnen zijn.
De eerste klanten maken inmiddels gebruik van ons nieuwe platform, in mei zal de migratie afgerond zijn en zullen alle service tickets via dit nieuwe platform lopen.

Taalversie

Door de verdere internationalisering van onze klantenkring is dit systeem ook Engelstalig met de standaard status berichten. Uiteraard reageren we inhoudelijk, zoals jullie nu ook van ons gewend zijn, in het Nederlands, Engels of Duits.

 

Aanvragen ondersteuning

We blijven bereikbaar op dezelfde telefoonnummers, wel hebben we de primaire e-mail adressen van de servicedesk gewijzigd:

Deze splitsing biedt onze relaties de mogelijkheid om direct de juiste afdeling te bereiken om zo de wachttijd verder te verkorten. Mocht er onverhoopt het onjuiste adres gebruikt worden, dan zorgen wij intern voor de juiste doorschakeling.

Vanzelfsprekend blijft het huidige e-mail adres support@systemec.nl actief, dit is momenteel nog gekoppeld aan het “oude” ticketsysteem en deze zal begin mei ook automatisch omgezet worden naar het nieuwe systeem.

 

Portal

Onze relaties kunnen inzicht krijgen van alle tickets van hun organisatie via een portal. Neem voor toegang contact met ons op.

 

Beheer op afstand

Ook het platform waarmee we apparatuur op afstand mee beheren is vernieuwd, dit proces is bijna geheel afgerond.

Met deze software kunnen we nog fijnmaziger uw apparatuur up-to-date houden, processen monitoren en eenvoudiger op afstand de ondersteuning bieden.

Deze apparatuur is ook direct zichtbaar in ons helpdesk platform zodat de helpdesk medewerker direct alle informatie tot zijn beschikking heeft.

 

Overige verbeteringen

Een veel gevraagde feature is het weergeven van de gehele conversatie van een ticket. Deze is met dit platform geregeld.

Ook is de communicatie inzake de status van een ticket verbeterd en wordt de relatie actiever op de hoogte gehouden.

Verder komt er een nieuwe online chatfunctie beschikbaar.


Graag vernemen we terugkoppeling van onze relaties op dit nieuwe platform.

Samenwerken

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact met ons op:

Bellen

Bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag.

Email

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.