Menu
Close
Systemec-Koen-Ashwin.jpg

managed werkplek

Werken vanuit elke locatie waarbij je veilig toegang hebt tot je data en applicaties.

Systemec iconInternet innovatie sinds 1997

Met de managed werkplek van Systemec kunnen de medewerkers zich focussen op hun taken.
Onze managed werkplek wordt afgestemd op de wensen van uw organisatie en is eenvoudig schaalbaar.
Heeft uw organisatie nog “klassieke” applicaties dan kunnen we die ook via ons platform beschikbaar stellen op deze managed werkplekken.

Ondersteuning:
Via onze servicedesk bieden we hulp en kunnen we eenvoudig op afstand helpen. Natuurlijk komen we ook op locatie.
M365 licentie:
De juiste M365 licentie voor uw omgeving. In de regel zal dit M365 Business Premium zijn, optioneel aangevuld met enkele andere componenten.
Hiermee heeft u de beschikking over de actuele Microsoft Office applicaties, uw mail, Teams en OneDrive/Sharepoint voor de opslag van uw bestanden.
Beveiliging:
We zorgen voor een optimale beveiliging van de werkplek en M365 omgeving. Via Sophos Managed Detection & Response wordt uw omgeving 24*7 gemonitord en zal direct actief worden ingegrepen wanneer er een dreiging is.
Andere componenten zijn o.a. een uitgebreide mailfilter en natuurlijk disk encryptie zodat uw data niet in foute handen kan vallen in het geval een laptop verloren raakt.
Backup:
Op maat ingestelde backup met een bewaartermijn die bij uw situatie past. Deze backup kan zowel ingeregeld worden voor data van de lokale werkplek als van uw data binnen de M365 omgeving.
Software updates:
Wij zorgen via ons centraal patch management dat de werkplek voorzien is van de meest recente beveiligingsupdates.
Compliance:
ISO27001, NIS2, NEN7510 zijn gesneden koek voor ons. Onze diensten en rapportages sluiten dan ook naadloos aan op de eisen van deze wet- en regelgeving.
Awareness trainingen:
Voor een optimale verdediging tegen de digitale dreigingen is een bewuste medewerker essentieel. We bieden hiervoor periodieke laagdrempelige trainingen, zowel online of indien gewenst op locatie.
Extra tools:
Naast de standaard set van M365 software bieden we ook een range van extra software die het werken eenvoudiger maakt, zoals een centrale handtekening voor de mail.
Apparatuur:
vanzelfsprekend stellen wij ook de benodigde laptop ter beschikking en zorgen voor de installatie en service.


De Systemec managed werkplek omvat een aantal componenten:

  • Ondersteuning: Via onze servicedesk bieden we hulp en kunnen we eenvoudig op afstand helpen. Natuurlijk komen we ook op locatie.
  • M365 licentie: De juiste M365 licentie voor uw omgeving. In de regel zal dit M365 Business Premium zijn, optioneel aangevuld met enkele andere componenten.
    Hiermee heeft u de beschikking over de actuele Microsoft Office applicaties, uw mail, Teams en OneDrive/Sharepoint voor de opslag van uw bestanden.
  • Beveiliging: We zorgen voor een optimale beveiliging van de werkplek en M365 omgeving. Via Sophos Managed Detection & Response wordt uw omgeving 24*7 gemonitord en zal direct actief worden ingegrepen wanneer er een dreiging is.
    Andere componenten zijn o.a. een uitgebreide mailfilter en natuurlijk disk encryptie zodat uw data niet in foute handen kan vallen in het geval een laptop verloren raakt.
  • Backup: Op maat ingestelde backup met een bewaartermijn die bij uw situatie past. Deze backup kan zowel ingeregeld worden voor data van de lokale werkplek als van uw data binnen de M365 omgeving.
  • Software updates: Wij zorgen via ons centraal patch management dat de werkplek voorzien is van de meest recente beveiligingsupdates.
  • Compliance: ISO27001, NIS2, NEN7510 zijn gesneden koek voor ons. Onze diensten en ra/div>pportages sluiten dan ook naadloos aan op de eisen van deze wet- en regelgeving.
  • Awareness trainingen: Voor een optimale verdediging tegen de digitale dreigingen is een bewuste medewerker essentieel. We bieden hiervoor periodieke laagdrempelige trainingen, zowel online of indien gewenst op locatie.
  • Extra tools: Naast de standaard set van M365 software bieden we ook een range van extra software die het werken eenvoudiger maakt, zoals een centrale handtekening voor de mail.
  • Apparatuur: vanzelfsprekend stellen wij ook de benodigde laptop ter beschikking en zorgen voor de installatie en service.

Klantcases

“Wij ervaren de samenwerking als zeer positief. Vanaf dag 1 worden we snel en professioneel geholpen. We kunnen vertrouwen op een stabiel netwerk, met weinig storingen. Bij vragen kunnen we terugvallen op een professionele helpdesk en goede ondersteuning.”
- Eigenaar van een grafisch bedrijf - Venlo.


“Zoals mijn opdrachtgevers graag ontzorgd worden op het vlak van recruitment, zo wil ik ook graag ontzorgd worden op gebied van ICT-beheer en dataopslag. Veiligheid is daarbij een groot goed, ik werk immers met persoonlijke gegevens."
- Eigenaar van een werving- en selectiebedrijf - Noord-Limburg

Samenwerken

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact met ons op:

Bellen

Bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag.

Email

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.