Menu
Close

Beveiligd mailen

De Systemec SMTP AVAS Cloud Scan & Forward zorgt voor schone e-mail op de werkplek.

Internet innovatie sinds 1997

Systemec filtert virussen, spam en andere ongewenste berichten, voordat deze de mailbox van een gebruiker bereiken. Deze filter zorgt ervoor dat meer dan 99,5% van de spam wordt tegengehouden.

Deze e-mail gateway is standaard actief voor klanten die gebruik maken van de Systemec e-mail en Systemec Virtueel Kantoor.

Deze dienst is bedoeld voor klanten met een eigen mailserver, waarbij de filtering van spam en virussen centraal door Systemec verzorgd wordt.

Instellingen

De filters kunnen op maat worden ingesteld, welke zelfstandig via een webportal beheerd kunnen worden. Hierbij is het ook mogelijk om elke gebruiker zijn eigen quarantaine mailbox aan te bieden, waarbij mail wordt geplaatst die dubieus is. De volgende instellingen zijn per domein aanpasbaar:

  • Instellen filters: gewicht voor tag, quarantaine en direct verwijderen;
  • Mogelijkheid instellen quarantaine box per gebruiker;
  • Bij dubieuze mail een "tag" aan onderwerp toevoegen;
  • Bij dubieuze mail deze forwarden naar 1 centraal adres;
  • Eigen blacklist afzenders;
  • Eigen whitelist afzenders.

Rapportage

Via de beveiligde webinterface zijn de statistieken te raadplegen:

  • Totaal aantal gescande berichten;
  • Aantal geblokkeerde spamberichten;
  • Aantal geblokkeerde virusberichten;
  • Aantal berichten welke in een Quarantaine box zijn gezet:
  • Aantal berichten dat een kenmerk hebben meekregen.

Ook kunnen diverse e-mail rapportages worden samengesteld, zoals de top e-mail ontvangers.

Verder heeft de domeinbeheerder ook de mogelijkheid om de logfiles van alle ontvangen mail in te zien waarin duidelijk de actie per e-mail staat gespecificeerd.

Sjoerd Derkx Linkedin Xing

Managing Director - Owner

Contact

Marco Teelen Linkedin

Manager Internet Services

Contact

Ruud Sonnemans Linkedin

Consultant/Account Manager

Contact

Klantcases

“Wij ervaren de samenwerking als zeer positief. Vanaf dag 1 worden we snel en professioneel geholpen. We kunnen vertrouwen op een stabiel netwerk, met weinig storingen. Bij vragen kunnen we terugvallen op een professionele helpdesk en goede ondersteuning.”
- Eigenaar van een grafisch bedrijf - Venlo.


“Zoals mijn opdrachtgevers graag ontzorgd worden op het vlak van recruitment, zo wil ik ook graag ontzorgd worden op gebied van ICT-beheer en dataopslag. Veiligheid is daarbij een groot goed, ik werk immers met persoonlijke gegevens."
- Eigenaar van een werving- en selectiebedrijf - Noord-Limburg

Samenwerken

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact met ons op:

Bellen

Bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag.

Email

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.